Prvenstvo Zagorja 2014 - dodjela nagrada, 27.12.2014

U subotu, 27.12.2014. godine u 18 sati u društvenom domu u Loboru održana je dodjela nagrada najboljima u Prvenstvu Zagorja u pojedinačnoj konkurenciji za 2014. godinu u disciplinama motocross, quadcross, mopedcross, buggycross i autocross.
AMK "OFF ROAD" Lobor je ove godine preuzeo organizaciju dodjele nagrada, a troškovi su podjeljeni jednako na sva 4 kluba (Lobor, Bedekovčina, Kebel, Radoboj).

Mene su u svojstvu gosta na dodjelu pozvali dečki iz AMK Kebel. Ali kako fotkati cijele godine i onda na zadnji event doći bez opreme? Skoro pa nemoguća misija. Tako da sam se gostio, razgovarao i fotkao. Doduše moram spomenuti da sam nakon njih dobio pozivnicu i od organizatora.



Sala je bila lijepo uređena, u Božićnom ozračju, a ukupno je bilo oko 100-njak uzvanika. Pehari su i ovdje bili posloženi "po špagi", a onako odokativnom metodom rekao bi i najveći od sve tri dodjele na kojima sam bio. Sve prisutne su na početku pozdravili prvo tajnik Danijel Vujica, a zatim i predsjednik AMK "OFF ROAD" Lobor, Milivoj Raškaj. Taman kad smo se svi ugodno smjestili i našli pozicije u sali, morali smo izaći van na ulicu. Naime, dodjelu su otvorili članovi "Viteškog društva Svetog križa" iz Lobora pucanjem iz kubura. Ako je netko prisustvovao takvom događaju zna da se od kubura trese i nebo i zemlja pa svakako nebi bilo primjereno to raditi u sali. U prvi tren sam mislio ne ići van, bilo je hladno a i nisam ponio čepiće za uši, ali ipak sam se predomislio. Ipak bi bilo šteta biti tako blizu a opet propustiti takav posebni doživljaj!

U dvorani je nakon toga slijedio uvodni glazbeni program u kojem su nas prvo zabavljale članice KUD-a Lobor a nakon njih i tamburaši KUD-a Lobor pod imenom "Črni Tomaši". Iako su imali bijele košulje i crvene marame...



Nakon toga je počela dodjela nagrada. Organizatori su se potrudili napraviti pravo pobjedničko postolje koje je imalo jednu neobičnu zanimljivost da brojevi nisu bili naljepljeni naprijed nego s gornje strane postolja. Prvo smo par minuta morali pričekati hostesu, negdje se izgubila ili je trebala napudrati nos ili popraviti frizuru. Sve nagrađene su kraj postolja čuvali snažni momci kuburaši tako da nije bilo straha da bi netko nešto...

Ukupno je bilo 13 kategorija nagrada, nije bilo grupnih ni klupskih pa sam konačno mogao vrlo lako napraviti potpisivanje kategorija na fejs galeriji.

Ponavljam kao i uvijek, kao papiga, nek se nitko ne ljuti, da ne zatrpam post fotografijama, staviti ću ovdje slike nekoliko kategorija, a ostatak kao i uvijek možete naći na "Photo Video by Damir Glavač".

AUTOCROSS:
1. MIROSLAV GROŠ
2. MARIO BAN
3. IVICA MIKULEC


BUGGYCROSS:
1. MILJENKO BUNTAK
2. ANTONIO BUKAL
3. DAVOR BOROŠ


MOTOCROSS PRO MX OPEN:
1. ANTONIO KOSSI
2. JOSIP HORVAT
3. NEVEN ČORKO

QUAD PRO:
1. DORIAN ŠČAPEC
2. FILIP ŠIMUNEC
3. TOMISLAV HARAMIJA


Sve rezultate možete pronaći na stranici AMK "OFF ROAD" Lobor.

Nakon dodjele čovjek ogladni, a domaćini su se pobrinuli da nitko ne ostane gladan. Za jesti je bio fini grah uz armaturu od kobasica i mesa a bilo je i nekoliko vrsta fine domaće gibanice.

E sad, da se ovaj blog ne pretvori u običan novinarski izvještajni portal, sad ću malo pričati o sebi i svojim "problemima". Znam da ste jedino to čekali pa će to biti nagrada (ili muka) za sve one koji su tekst pročitali do ovdje ;-) Većinu fotki sam slikao s blicem ali su mi se baterije ispraznile prilično brzo, neznam jesam li okinuo 100-njak fotki. Inače treba 1-2 sec da se blic napuni, ali odjednom mi je trebalo 5-10 sekundi a baterije bile su prilično vruće kad sam ih izvadio. To je bio znak da su "kaput". Pišem ovo zato jer sam na zadnjoj dodjeli u Bedekovčini s tim istim baterijama fotkao i fotkao, već sam se čudio kako tako dugo traju. Moram malo vidjeti da mi ovaj punjač iz Lidla nije poludio i krivo signalizirao napunjenost. Al dobro, tu su bile i rezervne pa je sve išlo normalno.



Malo sam se podružio s ljudima, porazgovarao o planovima za sljedeću sezonu i tako to. Saznao sam da se za autocross spremaju dvije nove 106-ice tako da ćemo umjesto dosadašnjeg, skoro pa "Pežo kupa" možda imati "Pežo 106 kup". Izazov za ostatak "nepežo" ekipe! Načuo sam i neke planove koje su za sad još uvijek samo u fazi ideje, o mogućem proširivanju jedne staze koja do sad nije bila u Prvenstvu Zagorja i koja bi bila za autocross. Međutim to ovisi o dosta materijalno-tehničko-taktičko-financijskih parametara pa za sad neću spominjati lokaciju.
Još jedna informacija koju sam čuo je kreiranje "no limit" grupe buggya za koju bi pravilnik otprilike glasio: "U utrci se vozi buggy". Znači bez ikakvih ograničenja, što složiš, to voziš. To je isto tek na razini ideje pa ćemo vidjeti hoće li što biti od toga, ali svakako podržavam ideju! Mislim da bi to dalo novi zamah disciplini buggy.

Tako smo razgovarajući ušli u završni dio gdje su nas zabavljali dečki iz grupe čije ime "do zaključenja broja" nisam uspio saznati, pa je na kraju bilo i plesa. (edit 31.12.2014: dečki se zovu "Štimung Zagorja" iz Lobora).

Ja sam zbog nekih drugih obveza morao otići oko pola 9 ali druženje je nastavljeno i nakon toga.  Kako bi se reklo: "Ostali su samo najjakiji".



Još su me na izlazu zvali na jednu "putnu" ali sam to ipak odbio, bila je subota i nikad se nezna iza koje grabe čeka policijska "kuhača".

Cijela dodjela je bila lijepo organizirana, domaćini su se potrudili da bude za svakog nešto tako da nemam nikakvih većih primjedbi. Jedino, da je po mojem, ja bi set pjesama prije dodjeljivanja nagrada skratio za recimo 3 pjesme i onda bi ih ubacio u sredinu podjele pehara da malo više dobijem na dramatici dodjele. Ali ovo sam napisao više radi reda, ko inspektor koji mora "nešto naći".

Svima koji su uspjeli izdržati do ove rečenice, želim sve najbolje u 2015. godini!

Objavi komentar