Prvenstvo Hrvatske u motocrossu - Kalendar 2015

Jedan mali dar od mene! Napravio sam kalendar sa slikama iz prošle motocross sezone Prvenstva Hrvatske koji možete besplatno skinuti s linka na kraju teksta i isprintati. Inače sam mislio staviti slike golih žena ali sve koje sam pitao za slikanje su me odbile. Valjda su mislile da se šalim, a mogle su ostvariti karijeru u Milanu :-)
Pa sam onda ipak stavio slike s motorima, njih imam na izvoz.



Kako ja nikad ne biram "najbolju" sliku, tako sam i ovdje išao na slike na kojima ima čim više vozača. Premalo je mjeseci da bi stavio baš svakog pojedinačno na kalendar pa sam ovako pokušao obuhvatiti što širi krug natjecatelja.

Kalendar je s 12 listova, svaki list veličine A4. Vjerujem, u prilično kvalitetnom pdf izdanju.

Možete ga skinuti s linka:
KALENDAR_MX_PH_2015.pdf (25 MB)


Objavi komentar