Prvenstvo Zagorja - Kalendar 2015

Nisam zaboravio niti na Prvenstvo Zagorja pa evo kalendar i za njega! Znači kalendar sa slikama iz prošle sezone Prvenstva Zagorja u autocrossu, quadcrossu, buggycrossu, mopedcrossu i motocrossu možete besplatno skinuti s linka na kraju teksta, isprintati ga i objesiti ili zalijepiti gdje vam je volja. Kao i za kalendar Prvenstva Hrvatske, niti ovdje nisam birao slike po "najboljosti" (mogao bi patentirati ovu riječ ;-) već po količini vozača na njima kako bi ih obuhvatio čim više.



U prošlom kalendaru sam trenirao rad s programom za izradu pa sam si ovdje dao malo više truda jer sam već i skužio neke fore u programu. U PZ je bilo više kategorija natjecanja i sveukupno više natjecatelja pa sam morao staviti više slika da ih sve pokrijem.

Dobio sam i nekakvu ideju o izradi pravih papirnato opipljivih kalendara, ali o tome ću više razmišljati pred kraj godine...

Kalendar je s 12 listova, svaki list veličine A4 u jako kvalitetnom pdf izdanju.

Napravio sam dvije verzije koje se neznatno razlikuju u slici za osmi mjesec. Prva verzija (v1) ima sliku motocross klase Amater MX2 & Open koja je malo atraktivnija ali se na njoj ne vide svi vozači. Zato sam naknadno napravio drugu verziju (v2) u kojoj sam tu sliku zamijenio jednom dosta sličnom ali se u njoj vide svi vozači, pa možete uživati u mogućnosti izbora.

Možete ih skinuti s linkova:
v1
Prvenstvo Zagorja kalendar 2015 v1.pdf (36 MB)

v2
Prvenstvo Zagorja kalendar 2015 v2.pdf (36 MB)

Objavi komentar