Prvenstvo Zagorja 2014 - osvrt, 4.dio - Radoboj, 19.10.2014

Završetak sezone je bio u Radoboju, 19.10.2014.
Prvenstvo Zagorja 2014 - Radoboj Quad


Utrka, ako je gledam zasebno, bez prije i poslije, je bilo odlična a organizacija dobra. Međutim gledam li je u sklopu Prvenstva Zagorja nije bilo baš najbolje. Organizatori su termin utrke neobjašnjivo i besmisleno mijenjali pa se svaki novi termin s nečim preklapao, a nije bilo nikakvog objašnjenja. Prvi termin se poklapao sa Prvenstvom Hrvatske u Jaski a drugi s Kupom RH u Rakovom Potoku i blagoslovom motora u Bedekovčini. Tako da se na kraju motocross nije bodovao za Prvenstvo Zagorja. Šteta da je to mijenjanje termina pokvarilo cijeli dojam na kraju. Također nije bilo nikakve reklame za najavu utrke. Par dana prije trke sam slučajno na jednom off-road portalu naletio na plakat.
Kašnjenje u početku priredbe je bilo za sad najkraće, mislim samo nekih pola sata. Inače se vozio autocross, buggycross, quadcross i motocross. Motora je bilo puno u svim klasama osim MX65 koji nisu vozili!

Prvenstvo Zagorja 2014 - Radoboj Motocross


Qvadova se skupio lijepi broj jer su slovenci spasili stvar svojim dolaskom. Mislim da bi quadova bilo barem 10-tak da termin utrke nije stavljen isti dan kad je bila trka za PH u Rakovom Potoku. Auta je isto bio popriličan broj, i čini mi se da su 3 ili 4 vozača bila u igri za pobjednika prvenstva tako da smo svi napeto očekivali finale autocrossa. Buggyi su brojčano podbacili, bila su samo 4 od koji je jedan odmah na početku imao kvar. Neznam, s buggy utrkama bi trebalo nešto promijeniti jer sam čuo u gledalištu kako netko iza mene priča da ima doma 2 buggya s kojima zbog nekog pravila ne smije voziti utrke. Šteta.

Prvenstvo Zagorja 2014 - Radoboj Buggy


Ovo je inače super pregledna staza, nema pozicije s koje se ne vidi barem 90% staze. I onda mi se desi da jedan quad izleti u šikaru baš na tom dijelu koji se ne vidi pa ga nisam snimio, grrrr..
Jedino mi nije jasno zašto nije bila nikakva pauza između prvih i drugih vožnji, netko bi si nešto u miru pojeo, popio. Možda zbog brzog pada mraka, ali u tom slučaju je trebalo početi na vrijeme. Planirao sam obići boxeve u toj nepostojećoj pauzi a na kraju sam stigao, i to slučajno, samo do jednog boxa. U tom boxu sam bio baš kad su buggy vozili drugu vožnju i kad je jedan od njih napravio "kolut naprijed" pa nisam ni to snimio. Šteta, dobro bi mi to ušlo u crash kompilaciju 2014. Bilo me strah da autocross neću dobro snimiti jer je staza ravna i nema nikakve čiste uzvisine da imam pregled. No, za razliku od prošle godine, start nije bio tamo u dnu već u sredini staze, a brijeg preko puta i potok između su bili očišćeni tako smo skoro svi bili tu kao na tribini i pregled je bio fantastičan! Time je poboljšana sigurnost jer nije bilo gledatelja u sredini staze kao prošle godine.

Prvenstvo Zagorja 2014 - Radoboj Autocross


Imali smo jedno opasno izlijetanje u šumu, jedno smiješno u kuruzu i fotofiniš. Sve u autocrossu! Izlijetanje u šumu je bilo baš na poziciji s koje sam prošle godine kroz rupu u grmlju fotkao trku, hmm... Makar sam tu poziciju prije pregledao i bile su neke dvije malo jače bukvice iza kojih sam si odredio backup položaj. Srećom ga nisam trebao upotrijebiti. Ove godine sam isto nabio nos u tu šikaru ali samo za par slika i to na malo višoj poziciji koja nije bila baš u direktnoj zoni izlijetanja. Uglavnom, trebam ubuduće još malo više paziti gdje guram nos. Nikad se nezna. Ovaj put je šikara bila dovoljno gusta a lijane čvrste pa su zaustavile auto koji je produžio ravno zbog kvara na volanu.

Opet se pokazalo da treba jasnije definirati ciljnu liniju jer je opet bilo iskrica nakon proglašenja redoslijeda. Auti prođu kroz cilj u sekundi i u žaru borbe vozači iznutra ne vide jasno cijelu situaciju. Snimio sam izlijetanje u šumu, kuruzu i foto finiš pa sam tako kompenzirao nesnimanje onog quada i buggya koje sam prije spomenuo.

Još u proljeće sam vidio sliku autocross staze na kojoj je bila zasijana kuruza pa sam si mislio "vot d fak!?" će to biti za utrku. Kuruza je bezbrižno rasla do nekih tjedan dana prije utrke kad je pobrana i pomalčana pa se vozilo kao po perju. Mislio sam da će to biti loše ali na kraju je ispalo efektno jer su ostaci kuruznice letjeli na sve strane iza svakog auta!

Za "odlikaše" i sve one "koji žele znati više" evo linkova gdje možete pronaći sve foto i video materijale s utrka:

Video:
YouTube: Damir Glavac AutoMoto FotoVideo

Foto:
Facebook: Photo Video by damir Glavač

Objavi komentar