PZ2015 - Utrkom u Loboru završen prvi dio off-road sezone, 19.7.2015

Ove nedjelje, 19.7.2015, je utrkom u Loboru završen prvi dio Prvenstva Zagorja u off-road disciplinama.

Natjecanje su otvorili mopedi i MX65. Ukupni pobjednik u mopedima je ovaj put bio Jurica Konjić, drugi je bio Luka Tuđa, a treći dosadašnji pobjednik svih vožnji Gabrijel Majdak. U prvoj vožnji je pobijedio Majdak, ali u drugoj smo doživjeli šok! Do sad besprijekorna Majdakova ljuta mašina je otkazala poslušnost!? Sve je išlo svojim tijekom dok ga u jednom trenutku nisam ugledao kako pješice gura motor prema boxu. Mislim da mu je otišao cincilator i gefufna, a moguće da se odljepio gumigeleng ili se zglodala prirubnica. Šalim se malo... U prolazu je rekao da mu je vjerojatno nešto sa sviječicom, a kasnije mi je njegov manager (pokušaj šale br.2) rekao neki drugi uzrok problema, ali se ne sjećam što (edit: bobina). To je iskoristio Konjić koji je uvijek negdje pri vrhu i sad je konačno na pobjedničkoj poziciji. Ukupno je bilo 8 mopeda a imali smo i jednu vozačicu, Aleksandru Brunjak!
U MX65 su vozila 4 vozača, a pobjednik dana i obje vožnje je David Petanjek, drugi je bio Luka Kunić, treći Dino Lončar, a četvrti Antonio Štefanek. Zanimljivo da su Kunić, Lončar i Štefanek imali jednak broj bodova (40) pa je odlučivao bolji plasman u drugoj vožnji.


Slijedili su Veterani i MX85. 4 veterana i 3 rookija. Zlatan Čujko iz veterana je u prvom krugu vodio borbu sa slovenskim vozačem Stanislavom Drobneom, a poslije ga je prešao i u svom klasičnom stilu odvozio utrku do pobjedničke pozicije. U prvoj i drugoj vožnji te ukupno je poredak bio jednak: Zlatan Čujko, Stanislav Drobne, Marijan Vurnek i Stjepan Razum.
Sva trojica iz MX85 su imali osigurane pobjedničke stepenice, ali prvo mjesto je ipak imperativ. U tome je najuspješniji bio Kristian Jakopec koji je uz isti broj bodova kao i Mischel Filipaj bio bolji u drugoj vožnji. Treći je bio Božidar Čunko.


Najviše vozača je bilo u Amater grupama MX2 (11) i MX Open (8). Vozili su odvojeno a bilo je dosta slovenskih vozača u obje grupe. U MX2 je u obje vožnje pobijedio Daniel Belan, drugi je bio Aljaž Žnideršič a treći Tomislav Kelečić. U drugoj vožnji je Julijan Brlečić držao treću poziciju ali je imao pad pred sam kraj i to ga je koštalo gubitka postolja.


U MX Open pobjeda Boštjana Milata ispred Vedrana Kljaka, također boljom pozicijom u drugoj vožnji. Treći je bio Nino Prša.


Pro grupe MX2 i Open su vozile zajedno uz ukupno 13 vozača, 6 MX2 i 7 MX Open. I ovdje je bilo slovenskih vozača između kojih svakako moram izdvojiti Aneja Doplihara koji je imao nastup za pamćenje! Neko vrijeme mu je parirao Čorko, ali unatoč tome što je Anej slabija klasa MX2, a Čorko MX Open, Anej je letio po stazi i nije ni u jednom trenutku dozvolio da njegova pobjeda dođe u pitanje. Anej je pod trenerskom palicom Nenada Šipeka, često je u Zagorju, pa je red da se okuša i na jednoj "domaćoj" stazi. Da ne umanjujem ničije sudjelovanje u natjecanju, ali vozači iz ove grupe su jedna stvarno posebna kategorija! Tu se vozi beskompromisno i bez straha ili kalkulacija, koliko motor može potegnuti, toliko se ide. Na onom najvećem skoku sam imao osjećaj da lete gore do drugog kata nadzorne tribine.
U MX2 je pobjednik Anej Doplihar, drugi je Filip Vragotuk, a treći Žan Brinovšek. U MX Open je u obje vožnje bio isti poredak svih vozača. Pobijedio je Neven Čorko, drugi je Luka Frigelj, a treći Ivan Blažek.


Quadova je bilo 5. Ščapec je i dalje uvjerljivo prvi u svim vožnjama. Kao i zadnjih nekoliko puta, u zadnjem krugu na ciljnoj ravnini je preskako suca Milivoja Raškaja tzv. "Man with balls of steel". Drugi je bio Gašper Zdovc a treći Damijan Brinovšek. Zadnje dvije pozicije su držali hrvatski vozači Krešimir Špoljar i David Petanjek tako da su sa Ščapecom zaokružili ova dva slovenca u sredini da nisu mogli ni naprijed ni nazad (pokušaj šale br.3).


Buggyi su i dalje "na pragu rentabilnosti", bilo ih je samo 3. Antonio Bukal je opet odnio pobjedu. Možda bi mu Davor Boroš mogao i jače priprijetiti, ali svaki put ga omete neki problem s buggyem. U trci mu se pokvari neka sitnica, onda to nekako na brzinu osposobi pa mora hvatati zaostatak i pri tom vrlo često završi na bankini, ili kao ovaj put kad se pri kraju utrke skoro prevrnuo. Malo pouzdanije složiti buggy, mirnije voziti i to je to. Treći je bio Dario Sever, njegov buggy nije bio baš raspoložen za ganjanje pa je rutinski završio na trećoj poziciji :-)


Autocross, moja omiljena disciplina je ovaj put brojčano podbacila, samo 5 + 5 vozača. U grupi do 1800ccm je pobijedio Miroslav Ban ispred Miroslava Groša i Davora Cveka. U prvoj vožnji se (naravno) prevrnuo Groš, a u drugoj Cvek. Dok se oni prevrću, Ban sigurno vozi do ukupne pobjede.


U No Limit grupi ukupna pobjeda Miroslava Groša ispred Marka Čehulića i Mladena Hercega. U prvoj vožnji je Groš pobijedio sam sebe jer je zadnji kraj njegovog monstruma htio preteći prvi, pa dok se on tako tražio po stazi prešao ga je Čehulić i zasluženo došao do (mislim) svoje prve pobjede ikad. Pohvaljuem Čehulića na novom dizajnu prednjeg kraja Opela! U prvi tren sam pomislio da se pojavila Škoda Rapid sa širokim zelenim odbojnikom. Me like it, pohvaljujem trud oko dizajna!


Organizacija je bila skoro savršena. Ostavljam mali prostor da na nekoj od budućih trka bude nešto epski spektakularno pa sam zato stavio riječ "skoro". Unatoč jako sparnom i vručem vremenu, staza je bila vrlo dobro pripremljena. Prije utrke je jako zalijana i to je prilično dobro držalo. Polijevana je još jednom u pauzi. Prašine je bilo, i to više prema kraju dana, ali je isto tako bilo pojedinih dijelova staze u sjeni na kojima je bilo i blata. Znam za to blato jer me netko od motora lijepo nažbukao.
Vožnje su išle prema predviđenom rasporedu i satnici, nisam gledao na sat ali mislim da je razlika od predviđenog bila možda par minuta. Ovaj put je funkcionirao i razglas na kojem je kao komentator i najavljivač briljirao Danijel Vujica. Imao je jedan svoj poseban sporovozni stil, naročito na kraju dana kad si je dao oduška komentirajući i zabavljajući nas na autocrossu :-)

Mjerna služba na koju sam prošle godine imao dosta zamjerki ove godine na svim utrkama funkcionira odlično. I dalje se mjeri "na ruke" ali je to sve bolje organizirano i na mjerenje nemam nikakvih prijedbi.

Došao sam na stazu negdje u sredini prvih vožnji, taman na MX Pro. Nisam planirao previše fotkati, ali naravno da je to bilo teško ostvariti. Umjesto 50-tak slika samo za evidenciju, vratio sam se doma s točno 666 slika. Znakovito ;-) Ovaj put sam oko staze slikao više nego obično, bilo je dosta ženskog svijeta kojem je bilo jako vruće, a kad je jako vruće onda se oslobodiš suvišnih dijelova odjeće. Tako da je fotić sam izašao iz torbe i slikao, ja jadan tu nisam mogao učiniti ništa!

Ispričavam se i zahvaljujem svima koji su me nudili svim i svačim po boxevima, a kod kojih se nisam zaustavio ili sam bio na kratko. Moram balansirati između evidentiranja događanja i druženja s ljudima, pa nemojte zamjeriti ako me je netko zvao pa nisam došao ili slično. Biti će prilike.

Sad slijedi kratka ljetna pauza, a natjecanje se nastavlja 6.9. u Keblu.

Foto i video materijale, kao i uvijek, možete pronaći na:
Slike:
Photo Video by Damir Glavač
Video:
Damir Glavač AutoMoto FotoVideo

Objavi komentar