PZ2016 - U Loboru su bili motori, quadovi i auti, a pogledajte što se tada dogodilo! 17.7.2016

Dosta mi je "običnih" naslova pa ću u duhu "kvazinovinarstva" i ja jednom pokušati s bombastičnim "clickbait-om" ;-) Prilično kasnim s izvještajem, ali prvi tjedan nakon utrke sam se borio s foto i video materijalima, zatim sam otišao na more, a nakon toga sam čekao napad inspiracije koji nikako da se pojavi... Malo su mi već isparili neki detalji, pa ću se za buduće utrke prisiliti da napišem osvrt u roku par dana od trke.

Kao što znate, u Loboru se voze sve discipline pa je opet bilo puno vozača i gledatelja. Staza i uređenje su bili odlični, a vrijeme kao naručeno. Ujutro je palo par kapi kiše, a cijeli dan je bilo lagano oblačno uz povremno pojavljivanje sunca pa je to bila idealna kombinacija. S obzirom da je bila sredina srpnja, moglo je biti i 500 stupnjeva u hladu pa na vrijeme nitko ne može imati ni jedan prigovor.

Prvi su na stazu izašli quadovi. 6 vozača od kojih je u prvoj vožnji najbolji bio Igor Fabiani, a u drugoj Dorian Ščapec. Ščapec je u prvoj vožnji bio treći što je za njega prilično čudno jer prema onome kako je prije vozio, ovo je bilo duplo sporije. Malo sam se raspitao u pauzi pa je ispalo da je imao nekih problema s quadom, gubitak ulja ili nešto slično. U drugoj vožnji je to valjda sredio jer je išao puno bolje. Na kraju ukupno prvi Igor Fabiani, drugi Dorian Ščapec, a treći Gašper Zdovc. Vozila su 3 hrvatska i 3 slovenska vozača.


Slijedila je najbrojnija skupina dana, motocross Amater MX2 s ukupno 23 prijavljena vozača. Sandy Nemčić je besprijekorno odvozio obje trke i nije ni u jednom trenutku dao mogućnost da ga netko prestigne. U stopu ga je u obje vožnje pratio Ambrož Vahen ali dalje od druge pozicije nije išlo. Iza njih su se vozači iz prve i druge vožnje dosta izmiješali s pozicijama a to je na kraju na treće mjesto dovelo Luku Leskovara.


U Amaterima MX Open je bilo zanimljivo pratiti osvajanje pozicija od strane Luke Merkaša. U obje vožnje je malo lošije startao ali se krug po krug probijao prema gore i na kraju je u prvoj vožnji bio prvi, a u drugoj drugi što mu je donijelo ukupno prvo mjesto na kraju. Drugi je bio Rajko Korez koji je pobijedio u drugoj vožnji, ali prvo mjesto ukupno mu je odnijela tek peta pozicija iz prve vožnje. Treći ukupno je bio David Babič s dva treća mjesta.


Slijedili su Veterani i MX85. U Veteranima slovenska dominacija, prvi Stanisalv Drobne, drugi Robi Pahovec, treći Boštjan Gojčič. Lošijem rezultatu naših vozača je kumovala i velika makljaža na startu prve vožnje gdje je do prvog zavoja poveo Zlatan Čujko, a slijedio ga je Mario Klanjčić, ali je Čujku nakon prvog zavoja proklizao prednji kotač nakon čega je pao, na njega se nabio Klanjčić pa Drobne i Razum. Iz te gužve su zadnji izašli Čujko i Klanjčić s velikim zaostatakom s kojim je teško bilo dogurati do nekih viših pozicija.
Kroz tu gužvu su se bez problema provukli MX85. Jakopec Kristian i David Petanjek su se izmijenili na prve dvije pozicije u prvoj i drugoj vožnji pa je na kraju pobjednik dana Kristian Jakopec, drugi David Petanjek a treći Antonio Štefanek.
U Veteranima 50+ su bila dva vozača, prvi Marijan Vurnek, a drugi Mario Čukoić.


U MX65 su bila 4 vozača, točnije dva momka i dvije cure. Luka Kunić i dalje ne da nikome na prvu poziciju pa je pobijedio u obje vožnje. Ostala mjesta su se malo mijenjala u prvoj i drugoj trci pa je na kraju druga pozicija pripala Enoli Šamu, treća Nikoli Mejaški, a četvrta Zali Stergar.


Mopede je vozilo 8 vozača. Gabrijel Majdak je podsjetio na svoju prošlogodišnju sezonu kad je sve odvozio besprijekorno! Motor ga je konačno služio kako treba i osvojio je prvo mjesto u obje vožnje te ukupno. Odmah iza njega je u obje vožnje bio Karlo Trčak i jedina šansa za preći Majdaka je bila da je Majdak napravio kakvu grešku. Kako greške nije bilo, Trčak osvaja drugo mjesto ukupno. Treći je bio Matija Duž.


Motocross Pro MX2 i Open su uobičajeno vozili zajedno i ukupno ih je bilo 14. U MX Open Dejan Zver i dalje dominira, trenutno ne vidim vozača koji bi ga skinuo s trona. Drugi u obje vožnje je završio Janko Martinac, a treći također u obje vožnje Luka Frigelj.
U Pro MX2, s jednim prvim i jednim drugim mjestom, pobjeda za Filipa Vragotuka, drugi Žan Brinovšek, a treći Tilen Tič.


Zadnji su na bojno polje izašli auti. Prvo klasa do 1800ccm sa 7 natjecatelja. Nakon dosta godina sudjelovanja na utrkama, gdje je uvijek bio "tu negdje", prvo mjesto je zauzeo Davor Cvek. Uz isti broj bodova ali sa drugim mjestom u drugoj vožnji, drugi je bio Miroslav Ban. Ban je u drugoj trci napravio kroviranje od 360 stupnjeva kakvog se nebi postidjela prokomentirati ni Milka Babović! Dolje na zavoju kod bajera se okrenuo preko krova ali je imao sreću pa se dočekao na kotače i za par sekundi opet bio u utrci, međutim Cveka više nije mogao stići. Treći je završio još jedan vozač iz klase "tu negdje", Miro Močiljanin koji je kao i Cvek konačno dobio satisfakciju za sve dosadašnje nastupe u obliku mjesta na postolju.


U klasi No Limit su bila samo 2 auta u prvoj vožnji, Ivica Tuđa u Peugeotu 306 i Ivica Mikulec u Peugeotu 205. Krenuli su žestoko, ali je nakon par krugova Tuđi pukao prvi desni kotač pa je 2 kruga nakon toga utrka završila pobjedom Mikuleca. Inače je Tuđa pri popravku auta na stazi prvo tražio ljepljivu traku pa si stavite to u popis rezervne opreme ako vam zatreba hitni popravak otpalog kotača :-) Jedino sam ga zaboravio pitati na koji način se upotrebljava...

U drugoj vožnji im se pridružio i Miroslav Groš koji je ovaj put odlučio obje klase voziti s malim crvenim Peugeotom 106 s kojim inače vozi klasu do 1800ccm. To se pokazalo kao ne baš dobra odluka jer su napori za ovaj ionako dosta izrauban mali auto bili preveliki. U prvoj trci klase do 1800ccm je Peugeot stao nakon par krugova, a kako je odmah nakon toga startala i jača klasa, nije ga uspio popraviti do starta. Složio ga je za drugu vožnju, ali u slabijoj klasi mu je opet nakon par krugova ponestalo snage, a u jačoj mu je opet nakon par krugova auto stao i to je bilo sve od njega za ovaj put. A Tuđa i Mikulec su za to vrijeme vozili ko manijaci, ljudi oko staze su se križali naprijed, nazad, gore i dolje :-) Poveo je Mikulec ali je nakon par krugova na prvom zavoju doživio prevrtanje na bok pa su ga prošli i Tuđa i Groš. To mu je bio okidač da još više stisne gas (a kao da su do tad išli lagano...) međutim ni Tuđa nije puštao iako mu se Mikulec u par navrata opasno približio. Ukupno prvi Ivica Tuđa, drugi Ivica Mikulec a treći Miroslav Groš. Zanimljiva utrka koja dokazuje da atrakcija ne ovisi samo o broju sudionika trke.


Sve u svemu zanimljivo provedeno popodne i za vozače i za gledatelje. Organizacija je bila puno bolja nego prvi put, sve je išlo nekako lakše i jednostavnije, nije bilo puno kašnjenja. Danijel Vujica je glumio komentartora i bio je puno življi nego inače, što je u trenucima komentiranja bilo vrlo dobro. Jedino je bio problem što nije komentirao sve vožnje (imao je paralelnu ulogu i pisanja i printanja rezultata) pa su neke utrke bile "gluhe" što nije bilo baš dobro. Trebalo bi ga osloboditi dvojake uloge te njega ili nekog drugog rezervirati samo za komentiranje. I jedna stvar koja se meni ne sviđa je puštanje muzike za vrijeme vožnji, nekako mi je bolje čuti zvuk motora ili navijače. Mjuza nek bude u pauzama. Za sigurnost rezultata je osigurana jedna kamera koja je snimala prolaske kroz cilj.

Kao što sam na početku rekao, trebao sam ovo pisati odmah nakon utrke, dok mi je još sve bilo u glavi. Sad nakon više od 3 tjedna su mi detalji isparili, a imao sam smišljeno duplo više teksta od ovog, Možda je i bolje da sam zaboravio, da opet ne napravim neki megalomanski članak. Nekad ni fjaka nije loša stvar ;-)


Kao i uvijek, foto i video materijale te ostale informacije možete pronaći na:

Foto:
Facebook - Photo Video by Damir Glavač

Video:
Youtube - Damir Glavac AutoMoto FotoVideo 

Informacije o Prvenstvu Zagorja:
Prvenstvo Zagorja web






Objavi komentar