Dočekali smo i drugu ovogodišnju utrku Prvenstva Zagorja. U Keblu su voženi mopedcross, buggycross i autocross za prvenstvo, a revijalno biciklcross i motocross DirtTrack. Posebna vrlo zanimljiva atrakcija je bila ženska autocross utrka.
Vrijeme je u nedjelju bilo skoro pa idealno. Jutro je bilo vrlo hladno i oblačno, da bi se to tijekom dana rasčistilo i na trenutke se pojavilo i sunce. Staza je bila vrlo dobro pripremljena iako je dan prije padala kiša. Par vozača je reklo da je možda za sitnicu premekana, ali nakon treninga i prvih vožnji se to sve posušilo pa je u jednom trenutku čak trebalo i polijevati da se ne praši.
Utrke su počele biciklcrossom u dvije kategorije. Ne znam koja je bila granica, ali u manjoj su bili bajkovi do 20" a nastupio je i jedan natjecatelj s Ride a Bike :-) Druga grupa su bili tinejđeri s većim biciklima od 20" do 26" kotačima. Vozili su nekoliko krugova oko hupsera na startu. Pobijedio je Matija Herceg koji se izgleda pretplatio na pobjede jer mu je to već treća za redom u Keblu.
Nakon njih su na red došli mopedi. Bilo ih je 7 iako se meni čini da je pogriješio svatko s mopedom tko se želi natjecati a nije došao na ovu utrku. Mislim da je ovo super staza za mopede, prilično je ravna s malom uzbrdicom i nizbrdicom, ima par lakših zavoja i nema nikakve ekstremne uspone ili neka druga čudesa pa mopedi po njoj mogu ići vrlo "glatko" i bez mučenja. Majdak Gabrijel je impresivnom vožnjom dominirao u obje trke. Moped mu stvarno leti i teško da će ga ove godine netko pobijediti.
Motocross je vožen kao DirtTrack uz 10 vozača, 2 u Pro grupi i ostali u Amater. Dosta velik broj s obzirom da je isti dan vožena i motocross utrka za Prvenstvo Hrvatske u Rakovom Potoku. Dečki su malo ispuhali motore jer nije bilo skokova, a na stazi su bile dvije umjetne prepreke od bala sijena koje su glumile dva zavoja da malo uspore vozače. Najbolji u obje vožnje je bio Neven Čorko.
Buggya su opet bila samo 4 i to je izgleda to. Druga utrka je bila vrlo zanimljiva iako bez pretjecanja jer su sva 4 vozača bila vrlo blizu i vodila borbu za 1. odnosno 3. mjesto. Trebalo je voziti vrlo brzo, koncentrirano i bez greške jer je sljedeći vozač bio na repu i najmanja greška značila bi pad u poretku. Ukupni pobjednik dana ja Antonio Bukal.
Auta je bilo 12, po 6 u svakoj kategoriji, do i preko 1800ccm. Utrke su bile vrlo napete, bilo je kontakata, malo vožnje po bankini i jedno prevrtanje u jačoj grupi. Staza je prilično brza i otvorena pa je do izražaja došla snaga motora. Posebna atrakcija je bila ženska utrka u autocrossu gdje su vozačka mjesta preuzele bolje polovice. Mislio sam da će to biti nešto "tak-tak", sporo i nježno a na kraju je ispalo možda i najzanimljivije od svega. Žene, majke, kraljice su pokazale kako se vozi pa se moram pokriti s ušima što sam i u jednom trenu pomislio drugačije :-) Pobijedila je Ksenija Leško stvarno impresivnom vožnjom!
Završna vožnja je bio autocross revijalnog karaktera gdje su vozila prva trojica iz jače i prva trojica iz slabije grupe. Iako nije bilo nagrada niti bodova, utrka je bila žestoka, ipak je to stvar prestiža :-) Utrku je poveo Ivica Mikulec i izgledao je nedodirljiv, no jedno nasukavanje na bankinu ga je koštalo gubitka pozicije, poslije mu je pukao i nosač zadnjeg kotača i to je bio kraj utrke za njega. To je iskoristio Ivica Tuđa i odnio pobjedu. U kategoriji do 1800ccm pobjednik dana je Miroslav Ban a drugi je bio Miroslav Groš.
U jačoj kategoriji je pobijedio Miroslav Groš, a drugi je bio Ivica Mikulec.
Organizacija i sve oko utrke je bilo odlično, mislim da su iskorišteni svi reklamni komunikacijski kanali i to je dalo efekta u velikom broju gledatelja. Doduše, na početku se nije činilo tako jer je na prvim utrkama bilo relativno malo ljudi. Čini mi se da su počeli pristizati u većem broju kako su završavale prve vožnje autocrossa a kulminacija je bila tijekom drugih vožnji. Tada je sve oko staze bilo puno, sve livade i ceste su bile pune parkiranih automobila. Vjerojatno doma obave ručak, malo odmore i onda krenu na utrku. Oni koji nisu doma ručali, imali su uz stazu ponudu zanimacija za zube u obliku kotlovine i kobasa, pivce za živce a našlo se i vina i sokova te druge ugostiteljske ponude.
Jedinu malu zamjerku imam na predugo trajanje pauza. Ovakva priredba gdje se ne voze sve discipline bi mogla brzo završiti pa su ubacivane pauze između vožnji. Mislim da je možda trebalo početi malo kasnije, oko 13h pa tempirati završetak oko 6, pola 7. Ovako je možda bilo malo previše praznog hoda između vožnji. Ali zato sam te pauze iskoristio za druženje s ljudima.
Kao i do sad, prve utrke sam fotkao a druge snimao. Organizatori su napravili povišenu platformu za suce, voditelja i predstavnike medija. S te platforme sam snimao i imao pregled nad cijelom stazom! Razglas je funkcionirao odlično, a sve je super vodio Adam Končić. Imam osjećaj da je imao teksta za tri dana neprestanog komentiranja ;-) Nisam baš fotkao oko staze, išao sam okolo i jeo i pio što je tko ponudio. Nešto si razmišljam da sad već imam tone slika i da bi se iz moda "evidencija događaja" mogao prebaciti u mod "umjetničke". Sve je već evidentirano pa bi se sad mogao malo baciti u eksperimentiranje. Vidjeti ćemo.
Organizatori su me zamolili da u njihovo ime objavim zahvalu svima koji su bili na utrkama, vozačima, sucima, gledateljima i svim ostalima!
Sljedeća utrka je 5.7 u Bedekovčini na stazi Marof uz motocross, quadove i mopede.
Slike iz Kebla možete pronaći na:
Photo Video by Damir Glavač
Video materijali su na Youtube:
Damir Glavač AutoMoto FotoVideo
Home
» autocross
» bedekovčina
» buggy
» kebel
» miroslav groš
» moped
» motocross
» prvenstvo zagorja
» PZ 2015 - Kebel, 21.6.2015
PZ 2015 - Kebel, 21.6.2015
in
autocross,
bedekovčina,
buggy,
kebel,
miroslav groš,
moped,
motocross,
prvenstvo zagorja
- on 25.6.15
- No comments
Objavi komentar