BRDO: Brdska auto utrka "22. Nagrada Stubičkih Toplica", 26.4.2015

Evo i mene konačno na jednoj brdskoj auto utrci! Do sad sam to gledao na jubitu, Pikes Peak, Buzet i slično, pa reko' nisu ni Stubičke Toplice na kraju svijeta. Natrpao sam opremu u ruksak, uzeo jesti, piti, stolce, ubacio familiju u auto i idemo.

Za uvertiru smo imali utrku oldtimera, "Robićev Oldtimer Memorijal"Bio sam na knap s vremenom i nisam planirao da ću stići i na to, međutim nekako mi se poklopio tajming pa su auti još bili na startu kad sam došao. Uspio sam ih tako sve uslikati, i još brzinski proći po servisnom parkiralištu.

Pozicionirao sam se na prvom tzv. "S zavoju" nekih 1km od starta. To je nekako optimalna pozicija, dovoljno je blizu starta, a opet dovoljno daleko da nije baš na njemu.
Da bi se došlo do S zavoja treba proći kroz šumu i klinci su tu uživali, a i ja, moram priznati. Imali smo školu u prirodi, pogađanje vrste drveća i biljaka.


Sad ću malo o sebi, a onda na utrku ;-) Odlučio sam prvu vožnju snimati, a drugu fotografirati. Izabrao sam prilično dobru poziciju s koje sam mogao uloviti velik komad S zavoja. Par metara iznad mene je bila idealnija pozicija ali tu su već bili snimatelji s akreditacijama pa se nisam gurao. Uspio sam dobiti prilično dobru snimku, išao sam dosta za time da ulovim zvuk prije dolaska i nakon prolaska auta.

Prije druge vožnje sam promijenio poziciju i popeo se malo više na izlasku iz zavoja. Na donjoj poziciji sam imao jedan sunčani dio i drugi u sjeni pa mi je bilo previše razlike u osvjetljenju za fotografiju. Gledatelja je bilo puno pa sam htio da se vide kao kulisa kad prolaze auti. a to mi je bilo lakše s gornje pozicije. Nadao sam se da će možda malo jače navijati da dobijem atraktivne slike navijanja. Bili su dosta suzdrzani, ali ne krivim ih jer sam i ja takav. Uglavnom, ispunili su ulogu popunjavanja pozadine :-) Ovaj put sam za objektiv uzeo telca, Sigmu 70-300 i prvih par fotki sam se privikaovao na zoom koji je obrnut od Canonovih objektiva. Mali problem mi je bio i odsjaj s autiju jer je Sunce (ili ja) bilo baš pod nekim lošim kutem i tako davalo jaki odbljesak. U jednom trenutku sam skužio da se na većini auta zadnji desni kotač diže od asfalta pa sam i to ulovio na par slika.



Sebi dajem nagradu za ovu fotografiju, FRANIĆ Maro, AK Dubrovnik Racing/INA Ultra, VW Golf I 2.1

O utrci... Organizacija je bila odlična, reklama primjerena pa tu ne mogu ništa prigovoriti. Preko fejsa sam prije utrke dobio dovoljno informacija da ne moram sam puno više istraživati. Mislim da sam negdje pročitao da je sve besplatno, ali se na cesti prema Pili naplaćivao ulaz 20 kn (valjda za aute, nisam skužio). Ne vidim to kao problem nego nisam računao s tim pa sam srećom imao neki sitniš u đepu tako da sam prošao. S druge strane, možda bi informacija o bilo kakvoj naplati odbila dio ljudi. Mislim da je 20 kn po autu primjerena cijena. Jedan izazov koji sam imao kod pripreme dolaska je veći broj klubova koji u nazivu imaju "Delta" (i većina njihovih web stranica je ili zastarjela ili zbrkana) pa nisam odmah znao u čijoj je to organizaciji (Auto Klub INA Delta). Jedino mi nije jasno zašto nakon utrke nisu "javnije" objavljeni rezultati već sam ih morao sam tražiti?

Da ih ne tražite i vi, stavio sam linkove na kraju teksta.




Nagradu za najbolji dizajn dodjeljujem ovom bolidu!

Auta je bilo 39 podijeljenih u dvije skupine, U prvoj skupini su vozile grupe A i N, a u drugoj grupa E1. Kod svih me se najviše dojmio zvuk! Imao sam osjećaj da će svako malo iza zavoja izviriti neka formula. Pogotovo kod prototipova s motorom od motocikala.
U prvoj vožnji su prvo išle grupe A i N, a nakon njih sigurnosni auto s kojim su se vratili na start. To je bilo zato jer trebaju između dvije vožnje imati barem pola sata pauze za servis. Zatim je išla grupa E1 pa se isto tako vratila. U drugoj vožnji nije bilo pauze između grupa već su se nakon zadnjeg auta svi zajedno vratili na start, na proglašenje pobjednika. Pauze između vožnji su bile 15-20 minuta što mi se činilo kao savršeni tajming, niti predugo niti prekratko.




Ukupni pobjednik, KRAINC Siniša, AK Rijeka Ford Escort RS Cosworth, grupa E1

Prolasci auta su bili vrlo atraktivni! Već sam spomenuo da je dosta auta izlazak iz zavoja obavilo na tri kotača, a bilo je interesantno promatrati kakvu je tko putanju kroz zavoj izabrao. Posebno me se dojmio zvuk. Naviknut sam na rally s dosta grubljim zvukom i pucanjima iz motora. Ovdje su to uglavnom bile nabrijane mašine s visokim okretajima pa me zvuk podsjećao na zvuk formula.

Sreo sam se i pozdravio s par vozača koje sam do sad znao uglavnom "virtualno", sreo sam neke ljude s autocrossa, nekoliko poznanika te kolegu iz osnovnjaka koji je bio dio ekipe jednog od vozača.

Sve u svemu jedno vrlo ugodno provedeno nedjeljno popodne!

VIDEO: E1 Brdska auto utrka "22. Nagrada Stubičkih Toplica", 26.4.2015, HD
VIDEO: N+A Brdska auto utrka "22. Nagrada Stubičkih Toplica", 26.4.2015, HD

SLIKE: TRKA
SLIKE: SERVIS
SLIKE: OLDTIMERI

REZULTATI VOLA-RACING
REZULTATI INA DELTA


Objavi komentar