U nedjelju, 17.5.2015, je počelo drugo Prvenstvo Zagorja u off road disciplinama: autocross, motocross, quad, buggy i moped. Kao i prošle godine, otvorenje sezone je bilo u Loboru na stazi Glinište. Odnosno da budemo konkretniji, staza se nalazi u Vinipotoku, mjestu par km prije Lobora.
U četvrtak prije utrke se na Zagorje obrušio snažan pljusak s tučom, petak je također bio "slinav" pa su se pojavila pitanja hoće li biti utrke. Iako su nas organizatori malo uplašili objavom slike staze pune blata, pokazalo se da ipak nema straha jer uz veliki trud i angažman organizatora trka ni u jednom trenutku nije došla u pitanje. Napravljena je hitna drenaža za odvod vode, subota je bila suha pa se staza do nedjelje posušila i bila je doslovce idealna. I vrijeme je u nedjelju bilo za poželjeti, uz laganu naoblaku pa nije bilo prevruće.
Prošle godine sam bio dosta kritičan prema organizaciji, ali sad moram uputiti samo pohvale. Vjerovao sam da će organizacija biti dobra jer sam i po reakcijama organizatora nakon prošle trke vidio da su i oni svjesni koje greške treba ispraviti. Utrka je imala primjerenu reklamu, najave, kontakte sa zainteresiranim gledateljima i vozačima. Držala se satnica, motori su bili logično spojeni u grupe, nije bilo praznog hoda, pauza između prvih i drugih vožnji je bila "taman". Rezultati su objavljeni sljedeći dan. Mogao bih možda cjepidlačiti pa pronaći neki sitan detalj za popraviti, ali kako sam općenito bio zadovoljan viđenim, onda mi se to jednostavno ne da.
Utrke su otvorene buggyima kojih je na žalost bilo samo tri. Nosioci ove discipline su najviše članovi Off-road kluba Lobor a kako su oni bili organizatori, suci i osoblje, jednostavno je bilo prenaporno da još voze i utrku.
Iza njih su krenuli quadovi za koje sam mislio da ih uopće neće biti, ali uz tri naša vozača došla su i tri slovenca pa su spasili stvar. Nije bilo podjele na klase kao prošle godine i tu je uvjerljivu pobjedu odnio Dorian Ščapec jer je ostatak vozača ipak bio iz prošlogodišnje klase Amater.
Zatim je došao red na motocross. Ukupno je po svim klasama u Amater i Pro kategorijama te Veterani, MX65 i MX85 bilo preko 50 vozača. Niti u jednoj vožnji nije bilo manje od 10 vozača pa su utrke bile napete i zanimljive. Uvjerljiv je bio prošlogodišnji pobjednik prvenstva, Antonio Kossi, za kojeg su se ljudi križali i njegovu vožnju i skokove komentirali "ovaj nije normalan, to je stvarno posebna klasa" ;-)
Šlag na kraju moto dijela su bili mopedi koji su vozili zajedno s malim zujavcima iz MX65 klase. Mopedi su šlag na torti i atrakcija cijele priredbe. Iako sam na jednom forumu pročitao da bi pojedini vozači mopeda htjeli da se ovu klasu shvati ozbiljnije i manje kao atrakciju, mislim da za to nema potrebe.
Kruna cijelog događaja je bio autocross! Od ove godine su auti podijeljeni u dvije grupe, jedna s motorima zapremine do 1800ccm, a druga od 1800ccm pa do koliko imaš. Dobra odluka jer se vodi ravnopravnija borba u klasi, više je napetosti i više vozača ima priliku boriti se za dobru poziciju. Bodovanje je kao u motocrossu, voze se dvije trke i nema kvalifikacija kao prošlih godina. Te kvalifikacije su bile problematične jer je ovisilo i o ždrijebu kako ćeš proći u utrci, a i svaka staza je imala svoj sistem kvalifikacija, ovisno o propusnosti staze.
A utrke autocrossa su bile spektakularne! Već ova prva utrka je pokazala da će konkurencija biti žestoka, naročito kod jače grupe (ja ju zovem no limit). Tu nije bilo popuštanja ni za milimetar pa smo imali puno kontakata, nalijetanja na krov, prevrtanja i još koječega uz puno adrenalina za vrijeme, a bome i poslije utrke ;-). Pobjednik dana u slabijoj klasi je Miroslav Ban, a u "no limit" Ivica Mikulec.
Sad malo o meni :-) Moram se pohvaliti da mi je jedan buggy u pauzi prešao preko stopala, srećom više na vanjskom dijelu a sportska čarapa i čvrsta tenisica iz Lidla su odradile svoje pa je sve prošlo bez posljedica. A nisam čak niti bio blizu staze. Pišem ovo jer sam malo promatrao gledatelje i treba podsjetiti kako opreza nikad dosta. Čini mi se da su gledatelji malo neoprezni i da stoje preblizu staze i dovode u opasnost i sebe i vozače. Naročito je to vidljivo u onom središnjem otoku gdje nema nikakvih bankina, a baš na toj poziciji ima dosta naguravanja i pokušaja preticanja.
NAJAVA:
Sljedeća utrka je 21.6 u Keblu. Organizatori najavljuju spektakularnu priredbu! Već sad ozbiljno uređuju stazu, bageri i buldozeri su u punom pogonu. Staza se proširuje, na startu će sad biti moguće do 8 auta, uređuje se okoliš i ne sumnjam da će organizacija biti savršena. Za razliku od Lobora koji ima bolje zatvorenu i tehnički zahtjevnu stazu, u Keblu je jednostavnija šira staza koja omogućava veće brzine i lakša preticanja pa vjerujem da ćemo prisustvovati pravom sportskom fajtu!
Svi ste pozvani!
KOMPLETNI REZULTATI
SLIKE:
Photo Video by Damir Glavač
VIDEO:
Damir Glavac AutoMoto FotoVideo
Napravite "Subscribe" na moj kanal kako biste bili na vrijeme obaviješteni o novim video materijalima!
Home
» antonio kossi
» autocross
» buggy
» kebel
» lobor
» moped
» motocross
» mx
» prvenstvo zagorja
» quad
» PZ 2015: Lobor 17.5.2015
PZ 2015: Lobor 17.5.2015
in
antonio kossi,
autocross,
buggy,
kebel,
lobor,
moped,
motocross,
mx,
prvenstvo zagorja,
quad
- on 22.5.15
- No comments
Labels:
antonio kossi,
autocross,
buggy,
kebel,
lobor,
moped,
motocross,
mx,
prvenstvo zagorja,
quad
Objavi komentar