Do prošle godine svaka utrka je bila zasebna, neovisna jedna od druge. Ove godine su stavljene "glave skup" i utrke su spojene u "Prvenstvo Zagorja 2014".
Trebao sam ove dojmove pisati odmah nakon svake utrke dok mi sjećanje još nije isparilo, ali što je tu je, pokušati ću tako sljedeće godine. Fotografija i video su mi intenzivan hobby pa sam utrke promatrao najviše kroz objektiv ali i sa strane u svojstvu običnog gledatelja.
Početak sezone je bio u Loboru, 25.5.2014.
Ta utrka mi je ostala u prilično lošem sjećanju jer sam se ubio od umora, djelomično svojom krivnjom a djelomično zbog ne baš najbolje organizacije. Neko vrijeme prije utrke išao je plakat i najava "...dođite na vrijeme jer idemo točno po satnici...". I onda sam ja nadobudno došao u pola 12, da imam vremena podesiti fotoaparat i kameru i naći si dobru poziciju. A utrka je na kraju počela mislim oko 13h ili 13.30h. Pa je svaka klasa motora vozila zasebno, s 4-5 vozača po klasi tako da je cijela priredba završila dosta kasno, kako sam kasnije čuo oko 22h. I bilo je puno prašine jer staza nije bila polijevana u pravim trenucima. To je dio koji koji se tiče organizatora. Moj dio krivnje je što sam htio fotografirati i snimiti sve i to s više pozicija tako da sam praktično cijelo popodne trčao gore-dolje lijevo-desno i toliko se umorio da sam 2-3 dana poslije utrke mislio da više neću ništa snimati ove godine. Energija i entuzijazam su mi bili ispod nule. No dobro, kad sam malo vratio energiju promijenio sam mišljenje i bio sam spreman za sljedeće utrke. Otišao sam oko 20.30h jer više nisam imao vremena a poslije toga je još vožena i mopedcross utrka. Inače su utrke bile prilično zanimljive jer je bio početak sezone i svi vozači su bili puni energije i volje da se pokažu u što boljem svijetlu na početku, ali ukupni dojam mi je pokvarilo i najviše mi je u sjećanju ostalo predugo trajanje svega. Vožene su sve discipline, autocross, buggycross, quadcross, motocross i mopedcross.
Sljedeća utrka je bila u Bedekovčini, 22.6.2014, na stazi Marof.
Marof je klasična motocross staza na kojoj se vozio motocross, quadcross i mopedcross. Poučen iskustvom iz Lobora bio sam pametniji. Nisam bezglavo trčao po stazi već sam se za video snimanje stacionirao na vrhu kioska kraj starta odakle sam sve snimao kamerom i nisam se micao s te pozicije. Za fotografiju sam se malo šetao dolje u podnožju tako da mi je sve na kraju ispalo laganini. Imao sam vremena prošetati i po boxevima i malo se družiti s ljudima. Bilo je vruće pa sam dobio i malo boje do ruba Zagor majice. Inače je utrka također kasnila, umjesto u 12h počela je u 13h ali nakon toga je objavljena satnica do koje se jako držalo, sve je javljano na dobar razglas i izvješeno na oglasnoj ploči. Klase motora su bile logično postavljene i spojene. Organizacija je bila odlična i vidjelo se da je uloženo puno truda od strane organizatora!
20.7.2014 smo opet bili u Loboru.
Ova utrka mi je malo isparila iz sjećanja ali znam da je bilo dosta bolje organizirano nego prvi put. Motori nisu išli svaka klasa zasebno već su bili spojeni kao u Marofu pa je sve bilo intenzivnije i nije bilo previše razvučeno. Nažalost na početku priredbe se desila jedna nesreća u motocrossu, ne prestrašna, ali se moralo čekati da se vrati Hitna. Ja sam već bio dosta pametniji nego prije pa nisam bezglavo trčao po stazi već sam sve snimao i fotografirao s 2-3 bliske pozicije. Utrke su bile zanimljive a imali smo i prvi fotofiniš ove godine i to za treću poziciju u autocrossu. Mislim da bi sve utrke trebale nekom oznakom točno definirati gdje je cilj a ne da cilj ovisi o trenutnoj poziciji čovjeka sa ciljnom zastavom. Jedan nedostatak Lobora je da se uglavnom nezna koliko će točno trajati središnja pauza i kakav je raspored. Kako sam imao prilike čuti, ujutro su organizatori imali nesreću da im je izgorio razglas i pokvario se mjerni laptop pa vjerujem da bi uz ispravan razglas i satnica bila jasnije objavljena.
Osvanula je i nova nadzorna drvena platforma. Sve je na kraju dobro ispalo i dobro privedeno kraju.
Konkurencija u svim disciplinama je jaka i vidi se da se vozači trude i dosta ulažu u vozila i motore što sve skupa podiže razinu utrka. Gledatelja je na svim utrkama bilo standardno puno a kako bi se po zagorski reklo "...jesti i piti skore zabaduf..."!
Za "odlikaše" i sve one "koji žele znati više" evo linkova gdje možete pronaći sve foto i video materijale s utrka:
Video:
YouTube: Damir Glavac AutoMoto FotoVideo
Foto:
Facebook: Photo Video by damir Glavač
To je bio kraj prvog dijela sezone, u sljedećem članku kroz par dana nastavljam s drugim dijelom...
Objavi komentar