Prvenstvo Zagorja 2014 - osvrt, 2.dio - Marof 31.8.2014

U prošlom članku sam napisao da ću napraviti još jedan članak o drugom dijelu sezone, ali kad sam ga napisao i vidio, ispalo je da sam o svakoj pojedinačnoj utrci napisao više teksta nego u cijelom prethodnom članku. Zato sam odlučio da će svaka utrka iz drugog dijela sezone dobiti zasebni članak. Valjda su mi svježije u sjećanju.
To je tako, moderna vremena, dinamika, što si mislio jučer ne vrijedi danas, sve se mijenja. Valjda sam dobio napad inspiracije pa ga treba iskoristiti dok traje...

Drugi dio sezone je počeo u Bedekovčini na stazi Marof, 31.8.2014.
Prvenstvo Zagorja 2014 - Marof motocross Pro MX Open Prvenstvo Zagorja 2014 - Marof mopedcross
Da nebi bilo zabune, ovo nema veze sa Savskim Marofom. Nemojte me sad držati za riječ ali mislim da je to kao neki sinonim za brdo pa je marof dosta često ime u ovim krajevima. Vozači su se odmorili, okupali u moru, pa je bio red da se opet zapraše! Zanimljivo da je u prvom dijelu sezone cijele godine svako malo padala kiša, a onda je nekim čudom na dan utrke sve bilo suho i puno prašine. Ovaj put su vrijeme i uvjeti za vožnju po mom nevozačkom iskustvu bili idealni. Vrijeme je bilo na granici da pada kiša ali je izdržalo, tako da nije bilo vruće a prašine je bilo u prihvatljivoj količini.
Organizacija utrke je opet bila na visokoj razini. Doduše opet nije počela u 12h kako je najavljeno već u 13.30h ali sve nakon toga je išlo kako je javljeno na razglas i kako je bilo izvješeno na oglasnoj ploči. Mislim da je večer prije toga bila nečija svadba ili momačka večer pa je valjda trebalo još malo vremena da osoblje dođe k sebi :-) Bilo je definirano vrijeme i trajanje glavne pauze što mi se sviđa jer mogu odrediti koliko vremena imam za pojesti, popiti i obići boxeve. Već sam zaboravio na umor s prve trke pa sam više hodao po stazi, ali sve u granicama normale. Vozača i publike je bilo puno! Vozili su Amater MX2 i Open, Pro MX2 i Open, Veterani i MX85, M65, mopedi i quadovi. MX50 klase nije bilo jer su malci od Lobora gdje su vozili 50 kubika već porasli pa su se prebacili u višu klasu :-) Mopeda je bilo samo 3 tako da nije bilo problema u podjeli pehara! Doduše, mopedi do ove godine nisu vozili u Marofu pa treba malo vremena da to zaživi. Njihova "postojbina" je ionako Lobor, tamo ih svake godine ima sve više, mislim da ih je na zadnjoj trci bilo sigurno više od desetak. Mopedi i MX65 su vozili po skraćenoj prilagođenoj stazi.

Prvenstvo Zagorja 2014 - Marof motocross MX65 Prvenstvo Zagorja 2014 - Marof quad Amater Pro

Staza i sve oko staze je bilo uređeno, čisto i označeno trakama i oznakama tako da je taj dio organizacije bio besprijekoran. Kraj staze je bilo osigurano i veliko parkiralište, također označeno. Volim kad ljudi paze na detalje! Utrka je imala dobar marketing, izrađene plakate, redovne objave na fejsu tako da nije bilo šanse da je netko ne uoči!
Ja sam bio s tele objektivom pa nisam baš previše fotkao po boxevima nego uglavnom po stazi. Ovaj put sam snimao video s više pozicija, čak i svrha brda pa sam si počeo u jednom trenu razmišljati kako sam opet počeo pretjerivati u hodanju po stazi pa sam se malo skulirao tako da je po mene sve prošlo odlično. Inače je najbolji pregled cijele staze kad se stoji tamo iza starta u šumi ali meni to ne odgovara jer je predaleko i morao bi jako zumirati kamerom, a s fotoaparatom niti nema šanse da bi išta ulovio. Jedino mi je poslije utrke bilo žao što nisam pofotkao sve roštilje po boxevima, mislim da je i njih bilo skoro za popuniti rampu :-) I trbuhe...

Utrke su bile zanimljive i napete, bilo je i nekoliko dobrih padova srećom bez posljedica.
Opći dojam: odličan, sjedni 5! Naravno, ima i ovdje nekih sitnica koje bi trebalo poboljšati ili promijeniti ali ništa dramatično. O tome ću na kraju, kad završim sa svim trkama.

Za "odlikaše" i sve one "koji žele znati više" evo linkova gdje možete pronaći sve foto i video materijale s utrka:

Video:
YouTube: Damir Glavac AutoMoto FotoVideo

Foto:
Facebook: Photo Video by damir Glavač

Objavi komentar