PZ2017 - Završetak prvog dijela sezone u Loboru, 16.7.2017

Kao što nam je poznato, prva trka u Loboru je zbog vremenskih uvjeta bila odgođena, pa je ovaj redovan termin druge trke u stvari ispao zamjena za tu prvu odgođenu. Znači, druga trka o kojoj sad pišem je prva, a prva će biti druga kasnije.  Evo tako, da malo jednostavnije započnemo uvod u članak :-)

Dan je počeo idealno, ujutro malo prohladno s laganim vjetrom, a kasnije se temperatura podigla na idealnu vrijednost, taman da nije ni prevruće ni prehladno. Unatoč tome, na stazi je bilo puno prašine pa je većina disciplina imala otežane uvjete za vožnju, sigurnost je time bila dosta smanjena, a i preglednost za gledatelje. Staza je polijevana, ali je k sebi nekako došla tek u drugim vožnjama. Prašina je nešto što prati sve ovogodišnje utrke i očito da je teško osigurati dovoljno financijsko materijalno ljudskih resursa da se to kvalitetno riješi.

Početak je kasnio nekih sat vremena, što čak i nebi bilo tako problematično da se ovdje ne voze sve discipline pa je svaka minuta bitna. Prve vožnje su završile negdje oko 15 do 5, a druge su počele vrlo brzo nakon toga, oko 5 i 15, a u međuvremenu je staza polijevana vodom koliko se stiglo.


Druge trke su završile negdje oko 19h što mi je u odnosu na trajanje prvih, u prvom trenu bilo nekako čudno. Sve je išlo prilično brzo i efikasno. No poslije sam skužio da su vožnje bile skraćene s uobičajenih 10 minuta na 8, tako da se tu dobilo na vremenu. Dobro je što je sve završilo prije noći, ali bilo bi bolje i možda regularnije da su prve vožnje počele kako je planirano, u 12h, pa nebi trebalo brzati s drugima. Predugo trajanje cijelog događanja postaje malo naporno na kraju dana i gubi se koncentracija, a i dio gledatelja je otišao doma.
S obzirom da sam ja uvijek pozitivno orjentiran u ocjenjivanju događanja u kojima ljudi besplatno troše svoje vrijeme da bi napravili nešto za zajednicu, moja ocjena je pozitivna, ali trebalo bi ubuduće ipak pokušati s trkama početi ranije, na vrijeme, da se to ne rastegne na cijeli dan.

Što se tiče publike, ljudi je bilo više nego što sam očekivao za ovaj termin. Odnosno, na prvim vožnjama motora mi se činilo da ih nema baš puno, valjda su bilo skriveni okolo pod drvećem i u hladu, da bi se onda odjednom kad su počele vožnje autocrossa napunilo sve oko staze!

Najbrojnija skupina su, kao i uvijek do sad, bili motori Amater MX2 s preko 30 vozača. U svim disciplinama je bilo puno slovenskih vozača. Pobjednik Cvitkovič Roman. Totalna slovenska dominacija, naš najbolji vozač je bio Nino Prša tek na 9. mjestu.


Amater MX Open također brojni, pobjednik Rok Gril. Ovdje su Hr vozači bili nešto bolji pa je drugi bio Davor Pavetić, a treći Kristijan Gorički.


Najatraktivniji vozač dana je svakako bio Anej Doplihar u klasi Pro MX Open. Ovaj put nije bilo vozača koji bi mu uspio ozbiljnije zaprijetiti, Anej je vozio svoju posebnu trku.
Pro MX2 pobjednik Nikola Hranić, iako ovaj put s istim brojem bodova kao i Filip Vragotuk koji je konačno uspio u jednoj vožnji biti ispred Hranića.


Ovaj put smo imali prijavljenih čak 10 mopeda i 3 MX50. U mopedima ukupna pobjeda za Duž Matiju, a u MX50 za Tina Trohu.


U klasi MX Ladies / MX85 je Aleksandra Brumnjak u drugoj vožnji imala ružan pad zbog kojeg je trka nakratko i prekinuta, ali srećom sve je završilo bez ikakvih posljedica. MX Ladies pobjednica Šketelj Maja, u MX65 Luka Kunić, a u MX85 Jakopec Kristian.


Veterana je isto bilo puno, ukupno 16 u dvije klase. Pobjednik do 50 godina Jankovič Tomaž, a preko 50 Vurnek Marijan. Vurnek i Stjepan Razum su vodili veliku borbu u drugoj vožnji koja je na kraju dovela do dodira u zadnjem zavoju nakon čega je Vurnek pao, a Razum odnio pobjedu.


Imali smo 3 quada, sva tri iz Slovenije. Gdje su Hrvatski vozači, nikome se ne utrkuje? Zar smo ostali samo na jednom vozaču, Marinu Galiću? U čemu je problem? Gdje je zapelo? Pobjednik u obje vožnje Tomaž Lešnik.


U klasi Buggy je bilo psihološki zanimljivo u drugoj vožnji gdje je poveo Davor Boroš i cijelo vrijeme nakon toga je zatvarao Antonia Bukala vozeći po zavojima brzinom puža, a onda je po ravnici nagazio po gasu što je Bukalu oduzelo svaku priliku da ga negdje prođe. Bukal je pokušavao, ali nije bilo nikakve šanse proći Boroša. Ukupni pobjednik Davor Boroš.


U autocrossu No Limit je u obje vožnje bez problema pobijedio Ivica Mikulec koji se od ove godine natječe u novom autu, Peugeotu 205. Naravno, nije to novi auto, ali za razliku od auta koji je do sad vozio, ovaj je "standardniji", ima prednji pogon, motor naprijed i upravljanje s prednjim kotačima. Prošli auto mu je također bio Peugeot 205, ali je taj imao motor straga u prtljažniku, zadnji pogon te upravljanje na sva 4 kotača. Prošlogodišnji prvak Ivica Tuđa nikako da se ove godine nađe na "ti" s autom. Ovdje je u obje vožnje imao problema s dovodom goriva pa mu je auto cijelo vrijeme trokirao i nije imao nikakve šanse za dobar plasman.


Junakom dana proglašavam Matiju Kuzmana koji je u klasi do 1800ccm skoro cijelu drugu vožnju odvozio na prednjoj desnoj felgi jer mu je nakon 2-3 kruga otpala guma s felge. Unatoč tome, nije se predao već je vozio dalje što mu se na kraju isplatilo u vidu drugog mjesta! Ove sezone nedodirljiv u ovoj klasi je Davor Cvek s pobjedama u obje vožnje.


Što se tiče organizacije trke, svakako moram pohvaliti reklamiranje jer mi se čini da su bili nekako najvidljiviji u medijima do sad. Danijel Vujica kao komentator je bio vrlo dobar, iako bih malo zamjerio puštanje muzike za vrijeme nekih vožnji što se meni baš i ne sviđa, ali dopuštam da netko drugi ima drugi pogled na to.

Sam okoliš staze je mogao biti malo bolje uređen, tj. na nekim djelovima je bilo dosta grmlja pa je time smanjena preglednost za gledatelje. Znam da su organizatori na knap s ljudstvom i tehnikom i da je teško besprijekorno urediti tako veliku površinu okolice staze, ali što da se radi, moram to prokomentirati.

Slično kako sam napisao i za stazu Marof, i ovdje je staza proširena u gornjem desnom dijelu, ali od toga gledatelji nemaju baš neke koristi jer se taj dio ne vidi mislim niti s jedne gledateljske pozicije. Da li se taj dio vozačima sviđa ili ne, nisam uspio doznati.

Sve u svemu, za ljubitelje off-roada opet jedan zanimljiv i ispunjen dan!

Sljedeća trka je 27.8.2017 u Keblu!

Informacije o Prvenstvu Zagorja: Web Prvenstvo Zagorja

Rezultati: Web "Speed-Timing"

Slike: Facebook "Photo video by Damir Glavač"

Video: Youtube "Photo video by Damir Glavač"





Objavi komentar